Håbo RK byter möteslokal efter 33 år

torsdag 8 oktober 2015

Fredrika Engqvist

Sedan klubbens födelse 1982 har de flesta möten hållts på Bålsta Gästgivargård. Nu har tyvärr omständigheter gjort att gästis stängt och vår klubb har varit tvungen att hitta en plats att träffas på. Efter att ha gått igenom de möjligheter som finns tillgängliga så har styrelsen beslutat att Kalmarsands restaurang är mest lämplig och därmed blir vår nya klubblokal.
På Kalmarsands restaurang har vi tillgång till trevlig konferenslokal, god mat, bra service och fin utsikt över Kalmarsandsviken. Det finns dessutom en entré på baksidan utan trappor för den som vill undvika sådana och goda parkeringsmöjligheter såväl utmed Stockholmsvägen som på baksidan utmed Kalmarsandsvägen.

Vi hälsar såväl våra gamla som nya medlemmar hjärtligt välkomna till klubbens nya möteslokal på samma tid och dag som förut. Måndagar klockan 12.00 till 13.00.

Vi ses väl snart?

Med vänlig hälsning